Nápověda - detail objednávky

SEKCE OBJEDNÁVKA

  • číslo objednávky - unikátní označení každé objednávky
  • datum - datum vytvoření objednávky
  • stav objednávky - aktuální stav, který je možné měnit. Změnu je nutné potvrdit kliknutím na tlačítko "ULOŽIT".
     
  • Předat na pobočku - možnost předat objednávku na centrálu v případě, že objednané zboží nemáte skladem nebo není v pořádku. Předání na centrálu je nutné potvrdit kliknutím na tlačítko "ULOŽIT".
    • Ikona VYTISKNOUT KOPII FAKTURY -  kliknutím na tuto ikonu vytisknete kopii faktury
    • Ikona GENEROVAT NOVOU FAKTURU - kliknutím na tuto ikonu se vygeneruje PDF faktura k objednávce
     
  • Ikona FAKTURA - kliknutím na tuto ikonu se vygeneruje PDF faktura k objednávce
  • Ikona OBJEDNÁVKA - kliknutím na tuto ikonu se vygeneruje PDF s rekapitulací objednávky

 

SEKCE ZÁKAZNÍK

  • Objednal - zobrazuje jméno a příjmení zákazníka
  • Telefon - telefonní číslo zákazníka
  • E-mail - e-mailová adresa zákazníka
  • Zákaznická karta - číslo karty zákazníka
  • Doručovací adresa - adresa zákazníka, na kterou si přeje zboží odeslat
  • Poznámka od zákazníka - zobrazuje poznámku/dotaz, pokud ji zákazník vyplní, jinak je tato část prázdná


SEKCE INTERNÍ POZNÁMKY

Interní poznámka - zde můžete k objednávce vložit poznámku, kterou uvidí pouze centrála a prodejna, které je v daný okamžik objednávka přiřazena. Vyplněná poznámka je vidět nad boxem pro vložení interní poznámky.


SEKCE OBJEDNÁVKA

  • Produkt - obsahuje informace o objednaném produktu: produktová fotka (po kliknutí na fotku je možné zobrazit zvětšený náhled produktu), název produktu, artiklové číslo, vybraná barva a velikost, počet ks, prodejní cena produktu
  • Platba - zobrazuje zákazníkem zvolený způsob platby:
    • dobírkou - v případě, že je prodejní cena objednaného zboží nižší než 2 000 Kč, hradí zákazník za tento způsob platby poplatek ve výši 30 Kč a zobrazuje zde tedy částka "30 Kč DPH".
      V případě, že je prodejní cena objednaného zboží vyšší než 2 000 Kč, nehradí zákazník za tento způsob platby žádný poplatek a zobrazuje se zde tedy částka "0 Kč DPH"
    • platba kartou/převodem - za tento způsob platby zákazník neplatí žádný poplatek, proto se zobrazuje částka "0 Kč DPH"
    • platba v prodejně - za tento způsob platby zákazník neplatí žádný poplatek, proto se zobrazuje částka "0 Kč DPH"
  • Doprava - zobrazuje zákazníkem zvolený způsob dopravy zboží:
    • PPL - v případě, že je prodejní cena objednaného zboží nižší než 2 000 Kč, hradí zákazník za tento způsob dopravy poplatek ve výši 99 Kč a zobrazuje zde tedy částka "99 Kč DPH".
      V případě, že je prodejní cena objednaného zboží vyšší než 2 000 Kč, nehradí zákazník za tento způsob dopravy žádný poplatek a zobrazuje se zde tedy částka "0 Kč DPH"
    • Osobní odběr - za tento způsob dopravy zákazník neplatí žádný poplatek, proto se zobrazuje částka "0 Kč DPH"
  • Slevový kupón – číslo slevového kupónu a vypočítaná sleva se zobrazí pouze, pokud zákazník zadá číslo kupónu při vytváření objednávky.
  • Cena objednávky celkem - zobrazuje celkovou cenu objednávky (=cena zboží + poplatek za způsob platby + poplatek za způsob dopravy)
  • ZAPLACENO/NEUHRAZENO - zobrazuje se pod celkovou cenou objednávky pouze v případě, že si zákazník jako způsob platby zvolil platbu předem kartou/převodem
    • ZAPLACENO - platba byla v pořádku připsána na náš účet a objednávku můžete expedovat/potvrdit osobní odběr
    • NEUHRAZENO - platba nebyla připsána na náš účet a objednávku zatím nemůme expedovat/potvrdit osobní odběr

 

DALŠÍ SEKCE

  • Číslo balíku - doplní se automaticky po přenutí objednávky do stavu "připraveno k expedici". Zároveň se i doplní odkaz pro sledování zásilky na stránkách PPL.
  • Sledování balíku – možnost prokliknout se do aplikace PPL, kde vidíme stav balíku
  • Datum založení balíku
  • Datum kontroly založení
  • Výsledek kontroly založení

    Pokud byl balíček odeslán na založení, ale ještě nebyla zkontrolována správnost založení, zobrazí se ikona 

    Pokud je balíček založený v pořádku, zobrazí se ikona

    Pokud dojde během zakládání balíčku k chybě, zobrazí se ikona

  • Tisk štítku - umožňuje vytisknutí štítku na balík po přepnutí objednávky do stavu "Připraveno k expedici"

  • Datum objednání svozu

  • Zaslat zprávu zákazníkovi - tato možnost je automaticky předzaškrtnuta, aby zákazníkům chodily informace k aktuálnímu stavu jejich objednávky. Zákazníkům zasíláme automatické e-maily po vytvoření objednávky/rezervace/dotazu a po přepnutí objednávky/rezervace do stavu "rezervováno/zamítnuto" a "expedováno/připraveno k vyzvednutí/zamítnuto"
  • Zaslat kopii notifikace - tato možnost je automaticky předzaškrtnuta, aby vám všechny e-maily odeslané zákazníkům dorazily na vaši e-mailovou adresu.
  • Notifikace - poznámka - slouží pro vložení poznámky k objednávce/rezervaci a bude odeslána zákazníkovi
  • Přílohy k notifikaci - slouží pro vložení přílohy (např. návod) k e-mailu, který dorazí zákazníkovi
  • Archív - pokud je objednávka/rezervace vyřešena, můžete ji zaškrtnutím checkboxu "archív" přesunout do archivu