Nápověda - expedice zboží u nepravidelného svozu

Platí pro prodejny: 1322, 1320, 1333, 1310, 1343, 1313, 1363, 1262, 1253, 1214, 1243, 1224, 1184

 

  1. Zboží z objednávky má prodejna skladem, v pořádku a připravené k odeslání
     
  2. V detailu objednávky přepnout stav objednávky na „PŘIPRAVENO K EXPEDICI
    • Tím dojde k přiřazení čísla balíku k objednávce
    • Tím dojde k založení balíku v systému PPL
    • Po úspěšné kontrole založení balíku v systému PPL dojde k odeslání e-mailu zákazníkovi „Objednávka připravena k odeslání“
    • Tím dojde k zařazení balíku mezi počty balíků, pro které se automaticky objedná svoz

 

  1. Možnost vytisknout štítek PPL na balík k objednávce se objeví hned po přepnutí objednávky do stavu „Připraveno k expedici“
    • Ve výjimečných případech se může stát, že systém PPL vrátí po kontrole založení balíku chybu a balík se správně nezaloží
    • Pokud dojde během zakládání balíku k chybě, prodejně přijde do mailu upozornění a zároveň se upozornění na chybu zobrazí v detailu objednávky i v přehledu objednávek:

      detail objednávky          

      přehled objednávek      
  • V tomto případě je nutné kontaktovat Mariku Paulovičovou a štítek na balík připravit pomocí webové aplikace PPL

 

  1. Po automatickém objednání svozu dojde automaticky k přepnutí objednávky do stavu „SVOZ OBJEDNÁN
    1. K objednání svozu dojde automaticky u objednávek ve stavu „Připraveno k expedici“ každý všední den v 7:30.
    2. Objednávky, které přepnete do stavu „Připraveno k expedici“ po 7:30, budou vyzvednuty řidičem PPL následující den.
    3. Prodejně bude automaticky zaslán e-mail s informací o tom, že byl objednán svoz a na kolik balíků.

 

  1. Vytisknout z detailu objednávky štítek a nalepit na balíček



 

  1. Předat řidiči PPL všechny balíčky ve stavu „Připraveno k expedici“ a potvrdit si předávací protokol
  • Při předávání zboží kurýrovi PPL si od kurýra vždy necháme podepsat předávací protokol – seznam všem zásilek ve stavu svoz objednán či připraveno k expedici. Ten si vygenerujeme v administraci stisknutím tlačítka PPL protokol.


 

  • Vygenerovaný protokol následně vytiskneme.
  1. Po předání balíčku PPL se u objednávky AUTOMATICKY změní stav na „PŘEDÁNO PŘEPRAVCI
  • Zákazníkovi je odeslán e-mail s odkazem na sledování zásilky

 


DETAIL OBJEDNÁVKY


 
Tisk štítku PPL na balíček. Stejně jako ve webové aplikaci PPL můžete zvolit, na jakou pozici se má štítek vytisknout (vlevo/vpravo, nahoře/dole).


 
Zde se automaticky doplní číslo zásilky přiřazené z PPL po přepnutí objednávky do stavu „Připraveno k expedici“.



Informace o tom, kdy byl balíček založen v systému PPL, kdy došlo ke kontrole založení a zda je objednaný svoz.

Pokud byl balíček odeslán na založení, ale ještě nebyla zkontrolována správnost založení, zobrazí se ikona .

Pokud je balíček založený v pořádku, zobrazí se ikona.

Pokud dojde během zakládání balíčku k chybě, zobrazí se ikona


PŘEHLED VŠECH OBJEDNÁVEK



Balík čeká na kontrolu založení (tzn., číslo zásilky již máme, ale čekáme na kontrolu založení balíku – ne všechny náležitosti kontrolu PPL při prvním založení balíku).



 Balík je v pořádku založený.



Balík nebyl založený správně a je třeba kontaktovat Mariku Paulovičovou.