Nápověda - je objednávka zaplacena?

1. Platba v prodejně

  • zákazník objednávku uhradí osobně v prodejně při převzetí zboží z objednávky
  • zákazníkovi můžete objednávku potvrdit ihned, pokud máte zboží skladem a v pořádku (= stav objednávky "připraveno k vyzvednutí")

 

2. Platba na dobírku

  • zákazník uhradí objednávku řidiči PPL při převzetí zboží
  • zákazníkovi můžete objednávku potvrdit ihned, pokud máte zboží skladem a v pořádku (= stav objednávky "připraveno k expedici")

 

3. Platba předem online kartou/převodem

  • v detailu objednávky je pod celkovou cenou objednávky vždy uvedeno, zda je objednávka uhrazena
  • pokud jsme od zákazníka neobdrželi platbu, zobrazuje se upozornění NEUHRAZENO - v tomto případě zboží zákazníkovi zatím zasílat, resp. potvrzovat připravení k osobnímu odběru, nebudeme a vyčkáme na uhrazení objednávky
  • pokud jsme od zákazníka platbu v pořádku obdrželi, zobrazuje se upozornění ZAPLACENO - zboží zákazníkovi můžeme zaslat domů, resp. potvrdit, že je zboží připravené k osobnímu odběru