Nápověda - potvrzení expedice

Prodejna má zboží skladem - Postup potvrzení objednávky

  1. Prodejna dostane mail s novou objednávkou
     
  2. Z mailu se proklikne do detailu objednávky
     
  3. Prodejna ověří, že má zboží skladem a v pořádku
     
  4. Prodejna akceptuje objednávku

i. V detailu objednávky změnit stav „akceptováno

ii. Kliknout na tlačítko „uložit

  1. Prodejna vytiskne fakturu a přiloží ke zboží

i.V detailu objednávky kliknout na ikonku „faktura

ii.Vytisknout fakturu

 

  1. Prodejna namarkuje zboží na pokladně na otevřenou částku a fakturu z pokladny přicvakne k faktuře z eshopu
     
  2. Prodejna vytiskne vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a vloží do balíčku spolu se zbožím, fakturou z eshopu a fakturou z pokladny
     
  3. Prodejna odešle zákazníkovi notifikaci o expedování zboží a vytiskne štítek na balík

i.V detailu objednávky změnit stav na „připraveno k expedici

ii.Kliknout na tlačítko „uložit

iii.Vytisknout štítek pro PPL​

 

  1. Prodejna předá balíček PPL 
  • Při předávání zboží kurýrovi PPL si od kurýra vždy necháme podepsat předávací protokol – seznam všem zásilek ve stavu svoz objednán či připraveno k expedici. Ten si vygenerujeme v administraci stisknutím tlačítka PPL protokol.


 

  • Vygenerovaný protokol následně vytiskneme.

  1. Prodejna přesune objednávku do archivu

i.V detailu rezervace zaškrtnout checkbox „archív

ii.Kliknout na tlačítko „uložit

  1. Po předání balíčku PPL se automaticky přepne stav objednávky na "předáno přepravci