Nápověda - potvrzení rezervace

Prodejna má zboží skladem - Postup potvrzení rezervace

  1. Prodejna dostane e-mail s novou rezervací
     
  2. Z mailu se proklikne do detailu rezervace
     
  3. Prodejna ověří, že má zboží skladem a v pořádku
     
  4. Prodejna potvrdí zákazníkovi rezervaci

i.V detailu rezervace změnit stav na „rezervováno

ii.Kliknout na tlačítko „uložit

  1. Pokud si zákazník zarezervované zboží v prodejně zakoupí, prodejna přepne stav na „zakoupeno“

i.V detailu rezervace změnit stav na „zakoupeno

ii.Kliknout na tlačítko „uložit

  1. Pokud si zákazník zarezervované zboží v prodejně nezakoupí, prodejna přepne stav na „nezakoupeno“

i.V detailu rezervace změnit stav na „nezakoupeno

ii.Kliknout na tlačítko „uložit

  1. Pokud se zákazník do 24h od potvrzení rezervace v prodejně pro zboží nezastaví (tzn. prodejna nepřepne stav na „zakoupeno“ nebo „nezakoupeno“), zákazníkovi přijde upozornění na nevyzvednutou rezervaci a rezervace se přepne do stavu „rezervováno – 1. pozornění“
     
  2. Prodejna přesune rezervaci do archivu

i.V detailu rezervace zaškrtnout checkbox „archív

ii.Kliknout na tlačítko „uložit