Nápověda - stavy objednávek

  • NOVÁ OBJEDNÁVKA = nově vytvořená objednávka
     
  • AKCEPTOVÁNO = zboží máte skladem a v pořádku, a objednávku tedy můžete vyřešit
     
  • PŘIPRAVENO K EXPEDICI = tento stav se používá pouze pro objednávky s doručením domů v případě, že je zboží v prodejně k dispozici a je připravené k předání PPL. Přepnutím objednávky do stavu "připraveno k expedici" je zákazníkovi automaticky odesláno potvrzení o tom, že budeme balíček předávat přepravci. 
     
  • PŘEDÁNO PŘEPRAVCI = do tohoto stavu se přepne automaticky objednávka s doručením domů v případě, že zboží bylo předáno PPL. Přepnutím objednávky do stavu "předáno přepravce" je zákazníkovi automaticky odesláno potvrzení expedování zboží a odkaz na sledování zásilky a její číslo. V den doručení kontakuje zákazníka řidič PPL. 
     
  • PŘIPRAVENO K VYZVEDNUTÍ = tento stav se používá pouze pro objednávky s osobním odběrem v prodejně v případě, že zboží máte pro zákazníka v prodejně připravené k osobnímu odběru. Přepnutím objednávky do stavu "připraveno k vyzvednutí" je zákazníkovi automaticky odesláno potrzení, že je zboží ve zvolené prodejně připravené k odběru.
     
  • ZAKOUPENO = používá se pouze pro objednávky s osobním vyzvednutím v prodejně v případě, že si zákazník objednané zboží v prodejně zakoupil (v případě osobního odběru s platbou v prodejně může podobně jako u rezervací dojít k tomu, že si zákazník nakonec zboží nezakoupí). 
     
  • NEZAKOUPENO = používá se pouze pro objednávky s osobním vyzvednutím v prodejně v případě, že si zákazník objednané zboží v prodejně nezakoupil. Přepnutím objednávky do stavu "nezakoupeno" bude moci centrála evidovat nevyzvednuté/nezakoupené objednávky s osobním odběrem.
     
  • STORNO = zákazník objednávku zrušil
     
  • VRÁCENO = zákazník objednané zboží do 14 dnů vrátil a odstoupil od kupní smlouvy (používáme v případě, kdy zákazník vrátil veškeré objednané zboží, částečné vratky evidujeme zatím samostatně).
     
  • KOMPLETUJE SE = zboží nebylo dostupné na jednom místě a momentálně se přeposílá vše na jednu prodejnu. Přepnutím objednávky do stavu "kompletuje se" je zákazníkovi automaticky odeslána zpráva o stavu objednávky. Tento stav přepíná POUZE centrála. 
     
  • PŘEPOSÍLKA PRO OSOBNÍ ODBĚR = zboží u obj. s osobním odběrem na prodejně nebylo na vybrané prodejně dostupné a momentálně se na ní přeposílá z jiné prodejny. Přepnutím objednávky do stavu "přeposílka pro osobní odběr" je zákazníkovi automaticky odeslána zpráva o stavu objednávky. Tento stav přepíná POUZE centrála.
     
  • ZAMÍTNUTO = tento stav by měla používat pouze centrála v případě, že objednané zboží již není k dispozici nebo není v pořádku a objednávku tedy nemůžeme vyřešit. Přepnutím objednávky do stavu "zamítnuto" je zákazníkovi automaticky odesláno zamítnutí objednávky.
    Pokud zboží z objednávky, která byla přiřazena na vaši prodejnu, nemáte skladem/v pořádku/dostatečném množství, objednávku pouze předejte na centrálu.