Nápověda - stavy rezervací

  • NOVÁ REZERVACE = nově vytvořená rezervace
     
  • REZERVOVÁNO = zboží máte skladem a v pořádku, přepnutím rezervace do stavu "rezervováno" bude zákazníkovi automaticky odesláno potvrzení rezervace na 48h ve zvolené prodejně
     
  • ZAMÍTNUTO = zboží nemáte fyzicky skladem nebo není v pořádku, přepnutím rezervace do stavu "zamítnuto" bude zákazníkovi automaticky odesláno zamítnutí rezervace
     
  • REZERVOVÁNO - 1. UPOZORNĚNÍ = do tohoto stavu se rezervace přepínají automaticky v případě, že do 24h od potvrzení rezervace nedojde ke změně stavu objednávky (na zakoupeno nebo nezakoupeno, popř. storno). Zákazníkovi je automaticky odesláno upozornění na nevyzvednutou rezervaci s informací, že zboží z rezervace máme pro zákazníka stále připravené, ale rezervované bude již jen 24h
     
  • ZAKOUPENO = zákazník si zarezervované zboží v prodejně zakoupil. Přepnutím rezervace do stavu "zakoupeno" bude moci centrála evidovat vyzvednuté rezervace a prodavače 88888 již tedy není nutné používat.
     
  • NEZAKOUPENO = zákazník si zarezervované zboží v prodejně nezakoupil. Přepnutím rezervace do stavu "nezakoupeno" bude moci centrála evidovat nevyzvednuté/nezakoupené rezervace.
     
  • STORNO = zákazník rezervaci zrušil