Nápověda - zákazník si nezakoupil zboží připravené k osobnímu odběru

1. Osobní odběr v prodejně a platba v prodejně při vyzvednutí

  • pokud si zákazník nezakoupí/nevyzvedne zboží, které jste mu připravili k osobnímu odběru, v detailu objednávky prosím změňte stav objednávky na "nezakoupeno" a objednávku uložte
  • zboží můžete vrátit zpět do prodeje

 

2. Osobní odběr v prodejně a platba předem kartou/převodem

  • pokud si zákazník nezakoupí/nevyzvedne zboží, které jste mu připravili k osobnímu odběru, v detailu objednávky prosím změňte stav objednávky na "nezakoupeno" a objednávku uložte
  • o nevyzvednuté objednávce informujte centrálu na eshop@intersport.cz (centrála kontaktuje zákazníka a zašle mu peníze zpět na účet)
  • zboží můžete vrátit zpět do prodeje