Columbia

 
 
 

Columbia historie

“Je to perfektní, a tak to teď uděláme ještě lepší”

To je heslo ctižádostivé matky naší firmy, presidentky Gert Boyle. Ona je tím důvodem, proč naše produkty testujeme za těch nejhorších a nejnáročnějších podmínek, jaké jen dokáže počasí v oblasti severozápadního Pacifiku v Oregonu, USA. Jistě, často si přitom projdeme peklem, ale výsledek, který Vám nabídneme, bude jedinečný. Jestliže tedy “máma Boyle” produkt schválí můžete v naprostém klidu zůstat venku, i kdyby se všichni sněhuláci už dávno schovali.


Columbia Sportswear Company Podrobuje své výrobky testování v těch nejtvrdších podmínkách

Columbia je společnost, ve které pracují skuteční lidé, lidé kteří jsou vášniví a milují outdoor. Tato původně rodinná firma bere kvalitu svých výrobků s tou největší vážností a tvrdí: „Naše výrobky se rodí v našem domově, stále nepříznivém severozápadním Pacifiku, a každý den jsou našimi zaměstnanci náročně testovány. Náročné testování (z anglického překladu Tested Tough) není jen reklamní kampaň nebo slogan, ale je to příslib, který naše společnost dává již přes 77 let své existence. To je to, co motivuje všechny naše zaměstnance, aby vytvářeli a dodávali skvělé produkty se skvělými technologiemi, které pomáhají udržovat v teple, chladu, suchu a dostatečně chránit tak, aby si nejen oni mohli užít nezapomenutelné chvíle venku ještě déle než doposud.“

Columbia "Tested Tough" je celosvětová kampaň a byla zahájena na podzim roku 2015. Kampaň sama o sobě představuje jakýsi návrat k reklamě a to pod rukama samotné matky Columbie, 91leté Gert Boyle. Po mnoho let, zajišťovala kvalitu výrobků a dodržování přísného testování standardů v těch nejtěžších podmínkách společně se svým synem. Tim Boyle, syn Gert Boyle, je generální ředitel značky Columbia a opravdu začal testovat výrobky na vlastní kůži hlavně na popud své matky. Dnes už to není jen on, který přijde do práce v dešti nasáklé bundě, pokryté sněhem a ošlehaný větrem. Testování produktů má totiž na svědomí každý Columbia zaměstnanec, který o víkendu míří do hor, k jezerům i řekám a vydává se vstříc venkovním dobrodružstvím. Na internetu dokonce můžete sledovat, jak ředitelé „náročnosti“ testují jejich výrobky přímo v terénu a v těch nejtvrdších klimatických podmínkách na světě: Columbia.com/TestedTough.


Tento rok značka Columbia dokonce vyvinula revoluční technologii do deště OutDry Extreme. Jedná se o na trhu první nepromokavé a zároveň prodyšné řešení oděvů, kdy membrána není vložena mezi 2 vrstvy, ale je nalaminována přímo na svrchní část oděvu, včetně viditelného přelepení švů. Celý oděv i membrána tak zůstává plně funkční, voděodolná a přitom prodyšná i při dlouhodobém pobytu ve vlhkém prostředí. Letošní podzim a zimu tak Columbia zajistí, že lidé zůstanou v TEPLE & SUCHU za každého počasí!


Historické milníky

Columbia je společnost, ve které pracují skuteční lidé, lidé kteří jsou vášniví a milují outdoor. Tato původně rodinná firma bere kvalitu svých výrobků s tou největší vážností a tvrdí: „Naše výrobky se rodí v našem domově, stále nepříznivém severozápadním Pacifiku, a každý den jsou našimi zaměstnanci náročně testovány. Náročné testování (z anglického překladu Tested Tough) není jen reklamní kampaň nebo slogan, ale je to příslib, který naše společnost dává již přes 77 let své existence. To je to, co motivuje všechny naše zaměstnance, aby vytvářeli a dodávali skvělé produkty se skvělými technologiemi, které pomáhají udržovat v teple, chladu, suchu a dostatečně chránit tak, aby si nejen oni mohli užít nezapomenutelné chvíle venku ještě déle než doposud.“


2014: sponzor družstev freestylových lyžařů z USA, Kanady a Ruska v Soči

2013: Omni-Freeze ZERO získává National Geographic Adventure cenu Gear of the Year 2013
 

2014: TurboDown spojuje syntetickou izolaci Omni-Heat s prachovým peřím

1996: Narodila se kolekce Performance Fishing Gear (PFG)
 

1986: První parka Bugaboo - revoloční oblečení pro lyžaře